Впровадження елементів STEM-освіти у вивчення предметів природничо-математичного циклу
Такою була тема засідання методичної комісії викладачів природничо-математичного циклу, яке провела керівник комісії Жанна Ляшенко 27 травня. Вона наголосила, що життя сучасного суспільства відзначається швидкими змінами, які вимагають відповідних системних змін і в сфері освіти, зокрема STEM-орієнтований підхід до навчання, що має певні особливості: учитель перестає бути джерелом знань, у центрі уроку – проблема чи практичне завдання, і діти самі його вирішують.
Як викладач математики, Жанна Володимирівна зазначила, що використання STEM-технологій на уроках сприяє підготовці здобувачів освіти до життя, формуванню компетентностей, які дозволять розв’язувати практичні потреби. Кейс-уроки, проєктні роботи – це і є STEM-технології. Вона навела приклади завдань для здобувачів освіти й запропонувала колегам виконати завдання: вирізати геометричні фігури з паперу, скласти їх і описати властивості.
«Використання хмарних технологій на уроках інформатики» - з таким питанням виступила викладач інформатики Галина Ільченко. Вона підкреслила, що STEM-технології дозволяють розвивати в учнів творчі здібності, формувати вміння використовувати наявну інформацію, відзначила доступність, зрозумілість, відкритість, необмеженість обсягу збереження даних хмарних сервісів, розповіла, що можна робити на хмарних сервісах, які є їхні види.
Про використання комп’ютерного моделювання під час вивчення фізики як засобу для розвитку пізнавальної мотивації розповів викладач фізики Владислав Корнієнко. Він зупинився на виконанні лабораторних робіт у віртуальній формі, тісно пов’язавши їх з професіями, які здобувачі освіти опановують у нашому училищі. У результаті всі присутні погодилися, що будь-яка лабораторна робота – це, по суті, STEM-проєкт.
Підводячи підсумки засідання, члени методичної комісії дійшли висновку, що використання онлайн-середовища, конструкторів, лабораторій, проведення бінарних уроків, наукових пікніків тощо – це і є елементи STEM-технологій. А це все творчість. Отже, майбутнє – за творчістю.
Новини
Майбутнє професійної (професійно-технічної) освіти – за інноваційними технологіями навчання детальніше »
Друзі сайту
- Управління освіти і науки
Білоцерківської міської ради - Персональний сайт викладача
матеріалознавства - Блог викладача хімії та біології
- Блог викладача математики
Ми у соціальних мережах
Контактна інформація
09109
вул. Карбишева 9А,
м.Біла Церква,
Київська обл.
Телефон: (04563) 6-24-88
Факс: (04563) 6-24-74
E-mail: 5ptu@ukr.net